Gyik

Miért kérnek el ennyi adatot?

Ezekre az információkra van szükségünk, hogy nyerés esetén fel tudjuk venni a nyertesekkel a kapcsolatot és kiszállíthassuk az ajándék(ok)at, ezért itt nem is a hivatalos, lakcímkártyán szereplő címet kell megadni, hanem azt a helyet, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudod venni a csomagot.

Mi az a capcha/ellenőrző kód?

Az oldal alján egy kis képen különböző véletlenszerűen generált karaktereket látsz, ezt kell beírni ide. Ezzel szűrjük ki a gépi (robot) regisztrálókat.

Mi van akkor, ha nem blokkom van a vásárlásról, hanem számlám? Cég nevére szóló számla is játszhat a nyereményjátékban?

A saját névre kiállított számla számlaszámának első 8 karakterét, a vásárlás dátumát és időpontját kell megadni. Kizárólag magánszemély nevére kiállított számla az elfogadott!

Mit tegyek abban az esetben, ha a blokkon nem szerepel a márkanév?

A Szervező kizárólag azokat az eredeti, olvasható, sértetlen és szennyeződéstől mentes vásárlást igazoló blokkokat/számlákat fogadja el a pályázatok érvényességének bizonyítására, amelyeken a Játékban résztvevő termékek – márkanevet is tartalmazó – megnevezése, illetve AP kód, vagy egyedi azonosító számlaszám is szerepel. Abban az esetben, ha a vásárlás helyszínén a vásárlást igazoló blokkon nem tüntetik fel a vásárolt termékek márkanevét, vagy a fenti adatok valamelyikét, a Játékos kérhet tételes, saját nevére és címére szóló számlát a vásárlás igazolásaként, az így elkészített – márkanevet is tartalmazó termék-megnevezéseket feltüntető – számlákat is érvényesnek fogadja el a szervező. Ebben az esetben az online kódfeltöltés alkalmával a számla számlaszámának első 9 karakterét kell feltüntetni az AP kód helyére, és a vásárlás idejének a számlán szereplő időpont kerül feltüntetésre.

Hogyan tudok szállítási címet módosítani?

Erre az oldalon az adatmegerősítéskor van lehetőséged. Ha már megerősítetted az adataidat, az adatmódosítás menüben ugyan még átírhatod ezután is, de így nem tudjuk garantálni, hogy a már megerősített cím helyére ez kerül, ugyanis az adatmódosítás a jövőbeni ajándékok kiszállítására van hatással.

Mikor és hogyan szállít a futár?

A nyeremények kiszállítását max. 2 alkalommal kíséreljük meg, sikertelen első kiszállítás esetén értesítést hagyunk a nyerteseknek. Amennyiben a második kiszállítás is sikertelen, úgy a nyertes elveszíti nyereményre való jogosultságát. FONTOS: A FUTÁRSZOLGÁLAT HÉTKÖZNAPOKON 9 ÉS 17 ÓRA KÖZÖTT VISZI KI A NYEREMÉNYEKET!

Mit tegyek, ha sérült / hiányosan érkezik meg a nyereményem?

Add meg minden regisztrált adatodat a hívásban vagy írd meg e-mailben és haladéktalanul kivizsgáljuk, szükség esetén cseréljük az ajándékot.

A nyerőpillanatokat lehet előre tudni?

Nem, a nyerőpillanatok mindenki számára titkosak. A nyereményeket azok a Játékosok fogják megnyerni, akik az adott nyerőpillanathoz (óra-perc-másodperc) legközelebb eső időpontban töltenek fel érvényes Pályázatot a Honlapra. Amennyiben több Játékos másodpercre azonos időpontban tölt fel Pályázatot, a Szervező azt a Játékost tekinti nyertesnek, akinek a Pályázatát a számítógépes szerver sorrendben elsőként dolgozza fel.

Milyen termékek vesznek részt a nyereményjátékban?

A nyereményjátékban résztvevő termékek listáját a Játékszabályzat I. számú melléklete tartalmazza.

Be kell küldenem a blokkot ahhoz, hogy megkapjam a nyereményt, vagy elég, ha lefotózom?

A blokkot nyertesség esetén minden esetben be kell postázni a Rewart Kft. postafiók címére: 1525 Budapest, Pf. 135. Jelige: „SZÍVezd ki Magyarországot!”